Дистанційне навчання 1 листопада
Зарубіжна література в 9-А, 9-Б класах
Тема уроку. Джордж Ноел Гордон Байрон (1788-1824), вплив його творчості на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета ("Хотів би жити знов у горах", "Мій дух як ніч").
1. Запишіть до зошитів дату, дистанційна робота, тему уроку.
2. Перегляньте відеоролик, який ознайомить вас із біографією поета "Байрон, Джордж Гордон" .
3. Прочитайте на с. 68-69 підручника вірш "Хотів би жити знов у горах..." в перекладі Л.Первомайського, усно дайте відповіді на 1-3 запитання с.70.
4. Перегляньте презентацію Ліричний герой у вірші Дж.Байрона "Хотів би жити знов у горах..." . Поставивши на паузу, випишіть "висновки", образи-символи ( гори, голуб), схеми "Байронівська епоха"та "Ліричний герой", а у схемі "Утверджуються ідеали" замінити малюнки словами.
5. Прослухайте аудіо "Мій дух як ніч".
6. Перегляньте презентацію про біблійну основу вірша " Мій дух як ніч".Аналіз поезії та зробіть письмово аналіз, зазначивши тему, ідею, настрій поезії, засоби виразності та ін.
Домашнє завдання:
1.Прочитати поему Дж.Байрона "Мазепа" на с.71-75 підручника, дати відповіді на 1-3 запитання (с. 75).
2. Індивідуальне завдання: підготувати повідомлення або презентацію про життя І. Мазепи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий