Дистанційне навчання 7 травня
Зарубіжна література в 8-А та 8-Б класах
Тема уроку. Річард Бах (нар. 1936 р.). "Чайка Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору як філософська метафора людського буття.
1. Запишіть у свої зошити дату, дистанційна робота, тему уроку.
2. Перегляньте Презентація життя і творчості Р. Баха . Поставивши на паузу, запишіть дві схеми : "Види діяльності письменника" і "Особливості художнього методу Р. Баха".
3. Перегляньте дистанційний урок Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору... .Запишіть, починаючи зі слів " За жанром - це...", "Життя зграї чайок - метафора...", а також словникову роботу (притча, чайка, Девід Лівінгстон).
4. Перегляньте відеопрезентацію Сюжет твору "Чайка Джонатан Лівінгстон" як філософська метафора людського буття . Запишіть та опрацюйте схему "Повість-притча"(про що саме цей твір).
Домашнє завдання:
1) прочитати повість-притчу "Чайка Джонатан Лівінгстон" (1, 2 і 3 частини) за підручником на с.273-280;
2) переглянути кінофільм "Чайка Джонатан Лівінгстон" ( режисер Х. Бартлетт, 1973 р.) , порівняйте з текстом твору.
3) *скласти запитання для інтерв'ю, яке ви хотіли б узяти у Річарда Баха. Обгрунтуйте доцільність запитань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий