Дистанційне навчання 1 грудня
Зарубіжна література 10 клас
Тема уроку. Е.Т.А.Гофман. "Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер". Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана. Особливості сюжету й композиції повісті. Гротескні образи, символіка. Викривальний зміст твору.
1. Перегляньте експрес- урок Гофман і "Крихітка Цахес" .
2. Опрацюйте с.50-52 підручника, дайте відповідь на 1-10 запитання та поміркуйте над 19, 20, 21 на с. 53, запам'ятайте "Підсумки".
3. Уважно перегляньте презентацію Протистояння митця та філістера , запишіть до зошита словникову роботу ( філістери, ентузіасти, їхні визначальні риси, гумор, сатира, сарказм), схему "Крихітка Цахес" (тема, ідея, проблематика, мотиви твору).
4.Перегляньте презентацію Гротескні образи повісті і їх символіка , випишіть образи-символи.
5. Виконайте тест до 5 грудня (до суботи) 19.00 годин Гофман "Крихітка Цахес" Повідомте учням
6. Прослухайте аудіокнигу "Крихітка Цахес" скорочено .
Комментариев нет:
Отправить комментарий