вторник, 1 декабря 2020 г.

Дистанційне навчання     1 грудня 

Зарубіжна література       10 клас

Тема уроку. Е.Т.А.Гофман. "Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер". Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана. Особливості сюжету й композиції повісті. Гротескні образи, символіка. Викривальний зміст твору.

1. Перегляньте експрес- урок Гофман і "Крихітка Цахес" . 

2. Опрацюйте с.50-52 підручника, дайте відповідь на 1-10 запитання та поміркуйте над 19, 20, 21 на с. 53, запам'ятайте "Підсумки". 

3. Уважно перегляньте презентацію Протистояння митця та філістера , запишіть до зошита  словникову роботу ( філістери, ентузіасти, їхні визначальні риси, гумор, сатира, сарказм), схему "Крихітка Цахес" (тема, ідея, проблематика, мотиви твору).

4.Перегляньте презентацію Гротескні образи повісті і їх символіка , випишіть образи-символи. 

5. Виконайте тест до 5 грудня (до суботи) 19.00 годин  Гофман "Крихітка Цахес" Повідомте учням

Код доступу 2172918
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

join.naurok.ua 

 6. Прослухайте аудіокнигу "Крихітка Цахес" скорочено .               

Комментариев нет:

Отправить комментарий