Дистанційне навчання 23 листопада
Зарубіжна література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Квінт Горацій Флакк (65- 8 рр. до н.е.). "До Мельпомени" (" Мій пам'ятник стоїть...").Тема мистецтва і призначення митця у творі. Пам'я тник як символ вічності поезії
1. Перегляньте дистанційний урок на тему " Квінт Горацій Флакк" .
2. Запишіть до зошита деякий матеріал уроку (1): а) визначення "ода", Мельпомена; б) словникова робота за текстом поезії ( Авфід, ратайський люд, Давн та ін.); в) літературні паралелі (прізвища поетів, що наслідували Горація, та назви їхніх творів у стовпчик); г) перекладачів творчості Горація; д) чотири--п'ять афоризмів поета, які вам припали до душі, та запам'ятайте їх.
3.Уважно перегляньте відео Дидактичний супровід уроку , , запишіть схему ( кластер) під назвою "Життя і творчість Горація" у зошит, попрацюйте з хмаринками слів.
4.Опрацюйте с. 114-117 підручника, виразно прочитайте оду "До Мельпомени", дайте відповідь на 1-4 запитання на с. 117.
5. Виконайте Тест Код доступу 4101575 до 26 листопада 19.00 годин .
Комментариев нет:
Отправить комментарий