среда, 15 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання

16.04.2020 р.

7 клас                                                                                                      
Зарубіжна література

Тема уроку: "Точка зору дорослого і дитини в новелі Герберта Уеллса «Чарівна крамниця»".

    
1Опрацювати порівняльні таблиці стану батька і сина в новелі. Зміст таблиці №1 записати у робочий зошит.
  
 Порівняльна таблиця сприйняття дорослого та хлопчика під час огляду виставки

Зміна почуттів батька                                    Зміна стану сина

 1. Байдужість.                                                                          1. Цікавість.
2. Здивування.                                                                          2. Подив.
3. Задоволення.                                                                        3. Захоплення.
4. Тривога.                                                                                4. Схвильованість.
 5. Підозра й побоювання.                                                     5. Радість.
6. Обурення.
7. Нерозуміння.


1. «Але мені й на думку не спало завернути туди …».
2. « … у крамниці я цього не чекав».
3. « - Непогано! – кинув я, сміючись».
4. «Невдовзі я з невиразною тривогою і почуттям, дуже схожим на ревнощі, зауважив, що Джип ухопився за його палець …».
5. «Ця крамниця вже починала викликати в мене підозру і побоювання».
6. «Я обурено викинув її (кульку) на бруківку».
7. «Але нічого чарівного в них(солдатиках) я так і не помітив …»
1. «Джип уважно роздивився свою кульку, потім дві ті,що лежали на прилавку, і зрештою запитливо підвів очі на продавці …»
2. «…Це була чарівна крамниця, і тому Джип не поспішив одразу до прилавка, як бувало …».
3. «Хлопчик говорив дуже мало, але очі його були промовисті. Багатозначними були і його руки, що тримали біля грудей покупки. Джип стояв невимовно схвильований».
4.  «- Тату, а мені ця крамниця подобається!»
5. «Він не був наляканий, не був розгублений; його просто страшенно тішило те, як минув день …»

2. Робота над дослідженням літературного героя.
    
Джип –звичайний хлопчик – «славний хлопчик» – голов­ний герой.

Джип — звичайний хлопчик, тому що:
1.  Побачивши незвичайну вітрину, взяв батька за палець і потяг до неї.
2.  У нього очі розбіглися, побачивши таку кількість чарівних речей.
3.  У звичайній крамниці він відразу поспішав до прилавку.
4.  Джbп був дуже схвильований; дивлячись на чари, щиро захоплювався.
5.  Радіє олов'яним солдатикам, грається ними.

 Джип — «славний хлопчик», адже:
1. Успадкував материну_вихованість.
2. Не забував про інших.
3. Довірливо і чемно звертався до продавця.
4.  Був стриманим і не набридав благанням.

 Саме Джип є головним героєм, адже зав­дяки йому:
1. Крамниця перестала бути міражем.
2. Батько побачив чари, в які давно перестав віри­ти.
  Герої гуртуються довкола Джипа, а саме:
1. Батько хоче зробити синові подарунок, та ос­терігається негативного впливу              2. Продавець демонструє саме для Джипа фокуси, проводить огляд виставки, дарує чотири пакунки.

3. Висновки (записати у зошит).

Головні думки новели Г. Уеллса «Чарівна крамниця»:

-Уславлює людяність, добро.
-Учить любити й шанувати людей, бачити прекрасне у світі.
-Закликає вірити в дива, мріяти й думати про краще майбутнє, наближати його своїми добрими справами.

4. Опрацювати  запитання і завдання на с. 247 підручника. 
5. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 234821 і виконайте тестування (завдання потрібно виконати до 23 квітня).

Комментариев нет:

Отправить комментарий